spinner chevron-left-circle chevron-right-circle web-love infinity arrow Naar content
voorop in loyalty van harte welkom

Er was een saaie corporate site, je kreeg elke week vouchers in je brievenbus en de restaurants werden meer-en-meer bezocht door dames van middelbare leeftijd. Inmiddels is La Place is het sterkste horecamerk van Nederland, dat we met sterke partners voor elkaar weten te boksen.

Met de belofte 'hou van natuurlijk' gingen we aan de slag en zetten het online platform neer, gebaseerd op drie pijlers:

Content-driven communty
Belangrijkste pijler is engaging content: weetjes, inzichten en inkijkjes waar je enthousiast van wordt. Door makkelijk in te loggen ga je direct de interactie aan en voel je je direct een gewaardeerde klant van La Place. Dit zit niet alleen in social en op de site, maar zeker ook in de app en de nieuwsbrief.

Begeerlijk loyaliteitssysteem
In no-time groeide La Place Extra's uit tot een succes: honderdduizenden klanten sparen mee voor beloningen. Via site en app kun je direct zien hoe het gaat, bovenal krijg je toegang tot exclusieve vouchers en content. Zo leert La Place haar klanten veel beter kennen en inspelen op de waan van de dag.

Merkgedreven uitstraling
Geen simpele corporate site met nieuws, vacatures en locaties. Nee, een omnichannel-strategie waarbij je getrokken wordt door de interesante content. Alles met het gevoel van La Place: verse producten, heerlijk eten en jezelf verwennen.

data en inzichten maken alles elke dag beter

De journey in dit alles moet perfect kloppen: Hoe zorgen we ervoor dat passanten actief La Place gaan volgen op social? De app actief gaan gebruiken? Zij deelnemer worden van het loyaliteitssysteem? Iedereen actief gaat meedoen?

Ondertussen kennen we de klant beter dan ooit en kunnen we al voorspellen welke voucher het meest wordt gebruikt, zelfs door wie. Persoonlijk de klant benaderen waar, wanneer en hoe zij het wil is het grote geheim.

Een uitdaging die zeker bij ons past, net als de andere experts voor app-ontwikkelingcontent en loyalty die hierbij helpen. Door vaak aan tafel te zitten met alle belangrijke betrokkenen groeit het geheel elke sprint weer in omvang en klantwaardering.

visual-laplace.jpeg
Je klant actief betrekken is voor elk merk de grote uitdaging, niet voor ons. Meer weten?