spinner chevron-left-circle chevron-right-circle web-love infinity arrow Naar content
extra's voor iedereen voorop in loyalty

La Place combineert cross channel en cross device content, community en loyalty en versterkt daarmee de propositie en ambitie van deze oer-Hollandse restaurantketen.

Social, mail en notificaties zetten we zo in dat we op basis van data klanten zo bereiken dat ze er blij van worden. De één verblijden we met een verrassing via het loyaliteitsprogramma, de foodie met een kijkje in de keuken van de chefs, het gezin met een activatie rond paaseieren zoeken en voordeelzoekers met kortingscoupons.

Hiermee ontstaat een integraal online model, waarbij ons content-platform en het loyalty-platform van M-Wise naadloos aansluiten op site en app.

Lekkere groei

La Place opent wereldwijd tientallen vestigingen, je kunt op veel plaatsen rustig vergaderen en voor thuis vind je veel bij Jumbo.

Dat je vaker en bij meer restaurants langskomt is het doel van de site en app. In content overtuigen we met het rijke assortiment, activaties geven een extra reden om op bezoek te komen en vaste klanten worden met Extra's beloond.

"Smaak staat bij La Place op de eerste plaats. Die moet in al onze gerechten, producten en diensten het beste zijn. Daarom werken we met verse, eerlijke en pure grondstoffen en leveranciers."

Beproefde techniek

We staan aan de wieg van strategie, ontwerpen mee, zetten front-end op in bruut®, bouwden voort op ons headless CMS, alles gaat via de content-API en we spelen continu in op alle ontwikkelingen.

Kom eens kijken in onze keuken
{!- --}