web-love infinity arrow Naar content
terug in de tijd het hele verhaal

Oprichters Laurens en Ralph ontmoetten elkaar in 2003 bij een technisch georiënteerd internetbureau. Veel bezig met custom platformen, nacalculatie en uurtje-factuurtje. Niet echt ons ding.

Ze merkten dat organisaties het verschil kunnen maken door diegene achter het beeldscherm centraal te stellen. Je weet wel: je moeder of je buurman die ook gebruik wil maken van je site, app of dienst. Niet per se een whizzkid of digibeet, maar iemand  die vooral trots wil zijn als het allemaal lukt en soepel gaat.

Laurens vanuit zijn passie voor ontwerp en communicatie-studie. Ralph met meer affiniteit voor psychologie en marketing, terwijl hij leunt op z’n technische achtergrond. Een combinatie die vaak leidt tot boeiende discussies en allebei gedreven om voorop te lopen qua oplossingsrichtingen, zodat het resultaat duurzaam en doeltreffend zijn. We maken onszelf graag misbaar.

Met de keuze voor een hecht team waarin alle disciplines door de beste mensen worden ingevuld. Zo kunnen we ons focussen op details en totale vernieuwingen verzorgen. Kennis en ervaring vanuit ons combineren we met expertise vanuit klantzijde en externe partners. In elke stap zitten we met de juiste mensen aan tafel om keuzes te maken, zodat we altijd op stoom zijn en we weinig verbeterslagen nodig hebben.

Zakelijk schikken we ons graag in de modus die voor de samenwerking het meest praktisch is. Bij de een is het elk jaar inspringen op de agenda voor komend jaar. Bij de ander is het een gebakend traject. Altijd staat budget, tijd of scope vast waarbinnen we het voor elkaar krijgen.

Leunend op best practices qua ontwerp, techniek en gedrag maken we onderbouwde keuzes. Dankzij ons brede netwerk -vaak informele- high-traffic sites en apps experimenteren we met innovaties, zodat we die ervaring inzetten bij niche-producties. En in al die jaren hebben we al veel situaties meegemaakt, zodat geen enkel vraagstuk ons vreemd is. Wel blijft het snijvlak met de agenda van onze klant en die van haar doelgroep op de juiste manier via een beeldscherm op te lossen een spannende. Maar dat vinden wij juist het allerleukst.

versimpel

onze kernwaarde

Nee, we gaan niet kort door de bocht. Wel kiezen we voor voorspelbaarheid en gemak: in samenwerking en in oplossing. Geen poeha of pluche, wel concreet.

de toekomst via elk beeldscherm excelleren

Snelheid is cruciaal: een briefing en vraagstuk kan klein of groots zijn. De uitdaging blijft om in korte slagen de beste oplossing neer te zetten: die goed werkt, goed voelt en toepasbaar is. Dat proces moet altijd goed voelen, resultaatgericht zijn en superleuk werken. 

Ondertussen laten we ons graag leiden door trends en hypes vanuit gebruik, technologie en vanuit bedrijfsperspectieven. Zo lopen we op de muziek vooruit, maar maken we het altijd bruikbaar. De perceptie van de doelgroep-van-onze-klant moet perfect zijn: goed voelen, hooggewaardeerd en begrijpelijk. 

Niches negeren we, ondanks dat we groots zijn in producties voor mediabedrijven. Door met een goed doel, verzekeraar, webwinkel, software-leverancier en influencer te werken blijven we lekker breed georiënteerd. Zo kunnen we een breed scala aan vraagstukken vol vertrouwen aan en zijn weinig situaties ons vreemd.

Meer-en-meer gaan we vanuit de oplossing werken en zien we dat de versplintering van disciplines en vooral experts er is. Wij zijn een radertje die het geheel vaak in beweging houdt: je doelgroep voorop stellen door in te spelen op haar behoeftes met ontwerp dat goed voelt, dat blijven we doen.

waarom

die naam?

Onstuimig is ongrijpbaar, wispelturig, hartstochtelijk, uitbundig en tomeloos. Alles wat je ziet, voelt en ervaart op je beeldscherm. Daar zijn we bedreven in, hebben we grip op en creëren we met veel plezier de meest duurzame oplossingen voor.

wil je bij ons komen werken? overtuig ons

We zijn een hecht team en werken met plezier voor aansprekende klanten aan grootse digitale diensten. We zijn op zoek naar talent en ervaring: op het gebied van ux-design, devops, product owner, strategie en business development. Maar belangrijker vinden we dat je nieuwsgierig, leergierig en tof bent.

mail je cv met een overtuigende motivatie